gracecherry.reismee.nl

Dag 4

Na gisteren hadden we vandaag besloten te kijken hoe ver we zouden komen. We hadden goed geslapen en hoopten op een mooie fietsdag. Het begon al goed, nog voordat we de route konden vragen stopte er een man zijn auto en kwam ons uit eigen beweging even vertellen welke kant we op moesten. Het was een weg met weinig klimmetjes en zelfs een aantal dalingen. We hebben heerlijk gefietst. Bij onze eerste rustpauze in Mersch kwamen we Lucas uit Amsterdam tegen, toevallig met dezelfde routekaarten onderweg, maar dan richting Venetië. We wisselden brood en een banaan uit en we gingen weer ieder ons eigen weg. De route bracht ons in Luxemburg stad, het zag er prachtig uit, maar erg veel hebben we hier niet van meegekregen omdat de route hier niet duidelijk werd aangegeven. Nog voordat we weer om de weg kunnen vragen wijzen mensen ons de weg. Ze rijden zelfs terug om te zien of we de juiste weg hebben genomen. In Luxemburg waren ze zo vriendelijk en behulpzaam! Eindelijk ons pad gevonden, kwamen wij Lucas weer tegen, samen met Lucas hebben we de route voortgezet en fietsten we met z'n drieën zo Frankrijk binnen. Bij Rodemack waren we elkaar kwijtgeraakt en we waren daarom blij verrast dat we elkaar weer zagen op de camping in Metz. Voor morgen hebben we dus een reismaatje zodat we misschien wat minder snel verkeerd fietsen. Goeie nacht!

Bertus

Goed bezig dames, klinkt als een mooi dagje....? ????

mieke van dorenmalen

Ik lees met genoegen jullie reisverslag. Petje af voor jullie!! Nog een hele goede en mooie reis.

Lieke

Hou bikers, het is leuk om zo met jullie mee te reizen. Jullie verslagen zijn prettig om te lezen en zo een goede ondruk te krijgen hoe jullie alles beleven. Groetjes, lieke

Jacobus

Fijn jullie zo een beetje te kunnen volgen. Ik kijk echt uit naar het reisverslag. Het is kaal op de Kempensebaan. xx