gracecherry.reismee.nl

Dag 6

We hebben heerlijk geslapen in Charmes. Voor zover dat natuurlijk mogelijk is zonder kussen of matras. We waren er klaar voor, laat die Vogezen maar komen! Voor vertrek nog even naar de Lidl voor wat brood en bananen, we konden er weer tegenaan! De klimmetjes begonnen matig en het zonnetje scheen heerlijk, het leek weer een perfecte dag te worden. 'leek' ja, want halverwege onze route van vandaag begon het er al dreigend uit te zien en begon het al te rommelen. De eerste druppels deden ons niets, al gauw bleek dat het helaas niet bij een paar druppels zou blijven. Er was onweer op komst en dat ging gepaard met een flinke regenbui. We hebben nog een paar kilometer verder gefietst tot het echt niet meer leuk en verantwoord was en waren helaas genoodzaakt te overnachten in een hotel op de route. Dit houdt dus in dat we morgen de achterstallige kilometers in moeten halen. Ondanks dat dit een domper is en het ons uit het ritme haalt zien wij er natuurlijk een pluspuntje in. Na een week kunnen we eindelijk weer op een matras slapen en mogen we eindelijk weer eens van de 'luxe' van een kussen genieten. Hele fijne avond, wij gaan vast erg goed slapen!

Elly

Zo dat hebben jullie tot nu toe erg goed gedaan zeg. Chapeau! Nog veel fietsplezier en geniet van alle mooie dingen tijdens jullie reis. Groetjes.

Jacobus

Geen bericht, goed bericht!?